Alhamdulillah ;')

11:44:00 PM

بسم الله الرحمن الرحيم

SubhanAllah , cepatnya masa berlalu , hari ni dah pun 2 Ogos, berapa hri je lgi Ramadhan tinggal , dan kemudian raya menyusul, seterusnyaa sem 3 bermula.Result, Alhamdullilah, maintain ;) istiqamah itu penting *tetiba* hehe.Yang dh check result tu jgn lupa buad sujud syukur yer.Say Alhamdulillah, Thankyouu Allah !
Sesungguhnya jika kamu bersyukur, pasti Kami akan menambah (nikmat) kepadamu." 

(QS. Ibrahim:7)

Apaapa pun , sentiasa niat belajar kerana Allah , apa motif hidup ? Lillahita'ala. 
Betulkan Niat #KiasRamadhanTV3

Hari tu check inbox ehh tetiba kak yuyu ada inbox ni , moh laa kita baca. Thankyouu akak, kak yuyu always be a good supporter , love you! ❤   

Renung-renungkan dan Selamat Beramal =')







You Might Also Like

6 people comment this entry ^_^

  1. Alhamdulillah Amal even akak tak tau result Amal, hihi :D

    ReplyDelete
  2. Thankyouu kak lili sayanggg ;)

    ReplyDelete
  3. Wahh, sem baru lepas raya? Boleh raya puas-2 nanti. Hihi. Good luck Sem 3 nanti ;)

    My recent post: Iftar Bersama Krew Amanz.MY & Nisa Kay @ Marché Mövenpick, The Curve

    ReplyDelete
  4. nice sharing :)
    acecei amal dah jdi retis tuu. hehe.
    result dah dapat ke? mesti dean list kan.
    tahniah! jom same2 dpt deen list gak :)

    ReplyDelete
  5. Hahak , retisss le sangadd :'P
    aah , dh dpt , Alhmdulillah. inshaAllah next sem DL, hihi
    Yeahh , Allahumma Amin. jomm dptkn dean list next sem! :') *bukak buku*

    ReplyDelete
  6. Arib : Aahh , Tingkiuuu! (:

    ReplyDelete