Aktifkan Dirimu Dengan DOA !

1:18:00 AM

Berdoa bukan untuk memberitahu Allah apa yang kita pinta, kerana tanpa diberitahu pun Allah sedia mengetahui segala sesuatu. Allah Maha Mengetahui segala apa yang kita zahirkan mahupun apa yang kita sembunyikann.. DOA ialah pengabdian daripda seorang hamba kepada Tuhannya ..


BERDOALAH , ALLAH ITU MAHA MENDENGAR (al-Sami')



hari ni saya nk kongsi dengan awak2 semua ayat ni :

Dan jika Kami berikan rahmat Kami kepada manusia, kemudian (rahmat itu) Kami cabut kembali, pastilah dia menjadi putus asa dan tidak berterima kasih.

(Hud : 9)

' Renung renungkan dan Selamat Beramal '

You Might Also Like

7 people comment this entry ^_^

  1. Terima kasih amal :)
    kdg2 kalau ada masalah, slalu rasa mcm nak give up jer. Jadi lupa utk berdoa pada Dia Yang Maha Mendengar.
    "Pray, Allah will always listens.''

    ReplyDelete
  2. Salam. singgah sini ye~ Nice blog :)
    Sudi2 la visit me @ frommetoyou eh..arigatou..(^____^)

    ReplyDelete
  3. mira : sama sama dear ! :)
    aah , tu lahh. kdg2 tu ad je prob senang sungguh nk give up.klu da giveup2 ni suma keja syaitan laa kann.

    semoga kita dalam rahmat Nya selalu , insyaALLAH !



    unknown; Thank you ! enjoy reading here okayy =)

    ReplyDelete
  4. thanks sayang singgah blog kakak.... terima kasih follow...=0 follow sayang jugak...=)

    doa banyak-banyak.. doa untuk semua orang jugak...=)insha allah rezeki kiat akan melimpah ruah.... amin

    ReplyDelete
  5. sama sama kakak sayangg ! =)

    Ameen , smoga kiat sentiasa dilimpahkan rezeki dan nikmat dari Nya .

    ReplyDelete
  6. doa itu wireless.. jgn doa dlm toilet sudey. :)

    kak, thx singgah n drop komen. really appreciate that & it did give me sort of motivational things. muchos gracias kak! folo sini. :D

    ReplyDelete
  7. yeah2 ! jangan jangan !

    hehe , most welcome lahh dik !=) syukron .

    ReplyDelete